onsdag 28 augusti 2013

Bloggtorka och syträff i Trosa

Här har det varit lite dött ett tag. Skälet till detta har varit en ganska jobbig vår för mig så därför beslutade jag att ta uppehåll nu under sommaren med både bloggandet och mina Facebook uppdateringar. Det har varit behövligt med en lugn och avslappnad sommar även om jag till viss del förberedde mig inför höstens marknader. Mer om dem kommer inom kort.

Just nu tänkte jag informera er alla om en syträff som jag och några syvänner till mig håller i, i sammanband med syfestivalen i Stockholm nu i höst. Den kommer vara den 25-28 oktober och maxantalet deltagare kommer vara 28 st. Priset för hela helgen är 1300 kr/per person och då ingår kost och logi. Deltagarna som hitintills har anmält sig syr i all från lappteknik och broderi till barnkläder i trikå.

Om detta verkar något för dig och du vill veta mera var god kontakta mig på fjantdesign@gmail com eller gå med i vår Facebook grupp "Sylan vid vattnet" https://www.facebook.com/groups/157684907756077/

Hoppas få se en del av er där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar