söndag 22 januari 2012

Noja sig för onödiga saker

Ibland nojar man sig för onödiga saker och tror att saker är svårare än vad det är. För mig har det varit bodys och det är framför allt för bandkantningen. Jag tror att hos mig har jag gått och nojat mig för det så länge så det har blivit en onödigt stor grej. Jag provade det en gång för några månader sedan och blev lite avskräckt (varför minns jag inte riktigt idag) men nu idag på morgonen har jag tagit uti med den rädslan och förstår inte alls var den kom ifrån egentligen.

Dock kommer jag inte hinna klart med bodyn nu på förmiddagen då jag ska till jobbet alldeles strax men antingen ikväll eller imorgon ska jag göra klart den så jag kan se hur den blir på lilla trollet.

Med det hela vill jag säga att ta itu med era rädslor, inom sömnad som i vardagslivet då det antagligen inte är så farligt som man trodde från början när man väl har gjort det man var rädd för :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar