fredag 6 april 2012

Ballongbyxorna/Haremsbyxorna på

Tänkte visa er hur de nya byxorna ser ut på trollet, försök ignorera att tröjan inte är klippt efter trådrakan. Kan faktiskt inte svara på varför den är klippt så annat än att den är sydd för ganska länge sedan men då den är pösig i modellen så märks det inte vid på och av klädning :)





Jag måste faktiskt säga åter igen hur mycket jag tycker om den här modellen på trollet. Kommer nog definitivt behöva göra den för större storlekar när han växer ut de storlekarna som detta mönster finns i. 
Till er som kanske undrar varför jag inte så ofta lägger upp hur de modeller jag syr ser ut framifrån är det så enkelt att jag inte vill lägga ut för många bilder på trollet på nätet av respekt för min son och make. Dock om ni skulle vilja se hur en modell ser ut framifrån kan jag maila er en bild framifrån privat istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar