fredag 10 augusti 2012

Marknadsdags

Det börjar märkas av att jag ska ha marknad snart. Jag känner mig lite allmänt stressad och funderar på vad som hände med all tid jag hade, jag hade ju så bra framförhållning! Om 2 veckor gäller det, den första marknaden av 3 på bara en månad. Det känns just nu som att jag efter helgen inte kommer kunna ha förmågan att ligga och lata mig på kvällarna utan det är sömnad som gäller för hela slanten, lika så när trollet sover middag. Som tur är så är det mesta uppklippt och är bara själva sömnaden som återstår och med mina kära maskiner till hjälp så hoppas jag det ska gå fort :)

Först ut är sommarloppisen på trädgården som ni kan läsa mer om här
Jag ska stå där deras sista "loppis-dag" för säsongen, dvs lördagen den 25 augusti. Ni kanske har sett deras flajersi Stockholm?

Efter det är det skillebyholms marknad i Järna som ni kan läsa mer om här
Den är söndagen den 9 semptember mellan 10-16.

Sist ut är Gnesta Gröna marknad som du kan läsa om här
Det är lördagen den 15 semptember  mellan 10-17.

Jag hoppas jag får se er där och att ni drar nytta av de erbjudanden som jag kommer ha där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar