måndag 27 augusti 2012

Sommarloppisen på trädgården

Jag skulle vilja tacka alla som kom och tittade förbi mig när jag stod på sommarloppisen på trädgården i lördags. Var hemskt roligt att stå på min första egna marknad och jag träffade många trevliga kunder!
Den gulligaste kunden var en 7-årig tjej som ivrigt kom fram och började pröva de olika dregglisarna/scarfarna för att sen välja en röt med vita hjärtan på som betalade för egna pengar.

Har redan börjat planera inför nästa marknad som är på Skillebyholm den 9 semptermbet kl 10-16. Då kommer jag ha mer ekologiskt utbud som kommer bli mitt mål rent generellt då jag tycker det är viktigt att tänka på miljön även när det kommer till nya kläder. Jag hoppas jag får se en del av er läsare där. :)

Såhär färgglatt såg mitt stånd ut i lördags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar