måndag 10 september 2012

Två marknader avklarade, en kvar.

Jag skulle vilja börja med att tacka alla som kom och besökte mig på Skillebyholms höstmarknad igår. Jag hade otroligt roligt och träffade många underbara kunder! Det är så otroligt roligt att få träffa er och höra hur ni diskuterar om tygerna och mössorna men framför allt att prata med er!
Jag kommer nu i veckan göra de sista förberedelserna inför hösten sista marknad, sen blir det nämligen uppehåll tills det blir julmarknader men jag tar fortfarande upp beställningar och kommer sy för fullt ändå. :)

Såhär såg mitt stånd ut i går på Skillebyholm.

Ni som inte besökte mig där eller känner ni vill besöka mig en gång till kan ni gärna besöka mig på Gnesta Gröna Marknad nu på lördag den 15/9. Ni som inte har möjlighet att besöka mig då kan dock få köpa mössor till marknadspris, dvs 100 kr styck istället för 120-140 kr under September månad. 
För att  se vilka tyger jag har hemma kolla under fliken tyger högst upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar