söndag 4 december 2011

Ibland så vill man bara trycka fastforward

Den här helgen har bara varit jobbig för mig. Jag hade massa planer över hur jag skulle spendera helgen och massa pyssel jag skulle göra men allt bara sket sig.
Jag skulle bakat lussebullar åt min make och trollet samt börja sy på en klänning till mig och syrran. Hinna med en julmarknad samt städa lägenheten. Av allt det hann/orkade jag enbart med att klippa ut tygerna till våra klänningar så planen är nog att sy på dem imorgon medan trollet sover.
Jag hann dock rensa ut lite grejer ur förrådet och la ut lite väskor på en bytes sida på Facebook. Har redan bytt två av dem och fick två fina barnböcker och ska byta fler i veckan mot saffran, välling och barnmat. Bättre kan det inte bli. För er som bor i Stockholms området/08:a området rekomenderar jag den starkt http://www.facebook.com/groups/184505640912/

Vi fick även besök i helgen av först min mamma och henne skille som kom över spontant. Min mamma hade äntligen stickat klart trollets åkpåse, foto kommer sedan, så nu har han en fin åkpåse att använda i vagnen. Sen kom över min pappa med fru över för att gosa med trollet så trollet har blivit borskämd som vanligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar