söndag 18 december 2011

Julklappsplanering

Jag har insett att jag har inte tid att sy så många julklappar som jag hade velat. Jag har slappat för myccket och hittat på för mycket med sonen så jag har inte haft den tiden jag velat ha att sy till människor. Nu såhär i sista stund insåg jag att jag måste göra något åt det så jag har beställt hem lite julklappar till några i familjen så de åtminstone får julklappar av mig. Några börsar kommer det bli i julklapp, det ska jag se till, samt några mössor och helst några pocketfodral också för då slipper jag köpa något mera :)

Igår gjorde jag klart två mössor, en som levererades till julklappsbytet igår och en som en av mina systrar ska få i födelsedagspresent idag. Tyvärr så glömde jag ta kort på dem men jag har varit så stressad så jag glömde bort det. Men snart är julen över och då kaan jag ägna mig åt mera rolig sömnad och sy det jag har lust med när jag har lust med det. Tänkte t.ex. uppdatera min garderob lite med flera klänningar/tunikor till mig samt sy upp lite kläder till lilla älsklingen i nästa storlek. Har ju bara 1 månad kvar och sen börjar skolan och vem vet hur mycket eller lite fritid jag har då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar