måndag 9 januari 2012

Dålig på uppdatering

Förlåt jag har varit lite dålig på uppdatering den senaste veckan men jag och familjen har varit på spa i Skåne och firat min kära farmor som fyllde 90 år. Tänk att få uppleva sin egna 90 års-dag, det är ju lite häftigt.

Här hemma har jag äntligen haft tid att bli kompis med min babylock. Jag har kanske inte hittat den perfekta inställningen än men jag gör så gott jag kan den tid trollet sover då jag behöver fokusera mig när jag jobbar med den än så länge.

Har fått hem lite tyggrejer nu idag. Lite tyger som är bra att göra börsar, alternativt napphållare av samt O-ringar så jag kan göra napphållare. Borde göra ett par stycken så ni kan få se hur fina de kan vara plus att grabben kan behöva några nya. Men jag hade tänkt att nästa projekt ska bli en ny klänning till mig, måste bara hitta tiden för det också. Men en vecka till sen är jag klar med mammaledigheten och kan då förhoppningsvis få lite mera tid för sömnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar