lördag 14 januari 2012

Vinn biljetter till syfestivalen

Var med ni också och vinn en biljett till syfestivalen. Självklart ska ju jag dit oavsett om jag vinner eller inte och kläma lite på diverse tyger och antagligen köpa en del av dem också. Hade också tänkt att jag ska köpa en ordentlig linjal då jag börjar känna att det behövs nu när jag blivit lite modigare och ändrar om lite i mönster och så. När jag var på syfestivalen nu i höstas hade jag turen att gå till Znok och upptäcka en stuvlåda med jätte billiga stuvar så jag fick med mig ofantligt mycket fina tyger för nästan ingen peng alls. Hoppas på sådan tur denna gång också!

Karinottilia: Syfestivalbiljetter - utlottning!: Nu är det ganska precis en månad kvar till Syfestivalen i Älvsjö. Den 17-19 februari är det dags igen och jag längtar hur mycket som helst...

Sydilla.no: Vinn messebilletter!: Om en måned drar vi med oss halve butikken - Feer og monstertrucker i nye farger, Hilcos vårnyheter, mönsternyheter fra Onion, spets/blonder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar