torsdag 26 januari 2012

Min första body

I morse gjorde jag äntligen klar första bodyn till trollet. Då jag precis börjat skolan har det blivit lite svårare att kombinera studier och sömnandet men det gäller att hitta nya rutiner i vardagen nu och ibland (både med och mot min vilja) så får mina syprojekt ligga på is.

Mönstret jag valde var en smal modell så det passade helt okej till min smalis, dock får jag smala till armarna lite och framför allt förkorta dem. Dock är längden helt okej då man vill ha lite och växa i också. Dock måste jag nog förkorta lite längden på remsorna på bandkantningen men det är sådant som är roligt att få testa sig fram till tycker i varje fall jag :)

Jag glömde att ta ett kort på bara bodyn så här kommer det bild med bodyn på trollet istället :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar