lördag 4 februari 2012

Nya planer

Under gårdagen var jag helt insnöad på det hela med ett stot sylan för alla tjejerna jag "umgås" med på FB. Vi har ju några sytokiga grupper med en hel salig blandning av personligheter.

Den första syträffen som jag är engagerad i är en för oss som bor i Sthlm, alternaivt som kan skaffa sig ett boende här i Sthlm medan syjuntan pågår och den kommer vara en helg i mars. Dock lutar det åt två helger, en helg för söder sidan och en helg för norr sidan.
Men igår satt jag och kollade igenom möjligheten för att ha ett större sylan med övernattning för alla utomsockness då intresset verkade finnas hos de andra när jag raggade medlemmar till våran sytokiga tokholmare grupp.

Jag som är ganska drivande person skulle tycka det var jätte häftigt att hålla i en sådan grej och fixa och dona så att allt blir rätt. Än så länge har jag mest kollat runt Västerhaninge, Nynäshamn och Södertälje. Fördelen är att det är ju jag som håller i det så man kan ha det på "rätt" sida av staden. Vi får se hur det blir med det hela och jag hoppas att jag kan få det att ske någon gång i Maj kanske. Beror lite på schemat i skolan och så visserligen men jag hoppas verkligen det blir av.

Om någon av er som läser är intresserade av att engagera er i detta är ni välkommna att höra av er til mig på: fjantdesign@gmail.com eller skriva här i bloggen så kontaktar jag er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar