måndag 30 juli 2012

Sommartider

Det märks i bloggvärlden att många av oss har sommar ledigt just nu då det inte bara är min blogg som uppdateras mer sällan utan även alla de bloggar som jag följer.
Själv har jag spenderat 5 dagar nere på Österlen och fått njuta av sommaren lite och badat i havet medan maken och sonen mest lekt i stranden.

Har även anmält mig till en tredje marknad nu under hösten så det kommer bli lite stressigt ett par veckor med skolan på heltid, jobb på deltid samt 3 marknader men oj vad roligt det kommer bli!

Sen vi kom hem i fredags har jag mest vändsytt mina mössor och jag har nu gjort närmare 100 mössor. Jag ska göra några bayhättor men annars får det räcka med mössor inför första marknaden. Jag har ju som tur är 3 veckor mellan första och andra marknaden varav en vecka är jag helt ledig medan sonen är på förskolan så i värsta fall får jag väl panik sy mössor då :)
Annars har jag mest sytt nappband och är nu uppe i ca 40 st men fler ska det bli :)

Här kan du se bild på de olika banden jag sytt av hittintills. Om ni ser någon ni är intresserad av kan ni kontakta mig på fjantdesign@gmail.com De kostar 50 kr styck och 3 st för 120 kr.



Napphållarna håller självklart de regler som finns av en maxlängd på 22 cm för bandet.

Här nedan kan ni se fler band som jag har hemma:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar