fredag 13 juli 2012

Vad jag sysslat med

Det är ganska lite som händer här på bloggen nu i det senaste. Jag tycker man märker det vilken blogg man än följer. Dels är det nog sommartid och det fina vädret som gör det, för vem vill sitta inne framför datorn?
I mitt fall handlar det inte om att jag syr mindre utan just nu syr jag mest mössor inför höstens marknader.

Här kan ni se en del av de härliga mössor jag kommer ha med mig till marknaderna. Om ni ser något ni gillar så gäller det dock att passa på nu då det inte finns så många av varje tyg/storlek.

Om ni vill se mössorna live istället så se till att hålla den 25 augusti och 9 semptember lediga i kalendern. Kommer informera er om när det närmar sig vart jag kommer stå någonstans.

Annars längtar jag just nu till måndag då vi ska ha syträff i lokalen här hos mig igen. Som det ser ut nu kommer jag ägna mig en del åt bandkantning då jag har lite plagg som ska bandkantas åt både mig själv och trollet. Lite ego sömnad kommer jag ägna mig åt då i varje fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar