onsdag 3 oktober 2012

Förkylningstider och ny återförsäljare

Här hemma har det varit förkylningstider ofantligt länge nu. Trollet har varit på förskola 5 dagar sammanlagt på 3 veckor så det har varit lite tufft. Jag och maken har fått bolla vem som har viktigast möte och därmed har min sömnad blivit lidande. Det har även varit tentaplugg på schemat för mig de stunder jag fått lite ledigt.

Men nu är första tentan för terminen avklarad och jag har nu påbörjat förbereda inför alla dessa julmarknader som börjar dyka upp från mitten av november och framåt. Det kommer vara jätte skoj att stå på marknad igen men efter en bra marknad är det alltid stressigt till nästa om man inte förberett sig tillräckligt och därför börjar jag redan nu.

Men så till en god nyhet. Var igår och lämnade lite mössor i butiken Jag leker träd så numera kan man även köpa mina mössor där. Butiken var jätte mysig och hade mycket saker som man kanske bara hittar där. Hoppas jag kan gå dit och spatsera runt utan trollet någon dag så jag kan titta på alla saker. Mycket handgjort och unikt för er som gillar det!

De här fina mössorna finns numer i butiken Jag leker träd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar