söndag 25 november 2012

Första julmarknaden avklarad, 3 to go!

Har idag stått på Gnesta torg på deras skyltsöndag. Det var som vanligt otroligt roligt att stå på marknad att jag glömmer bort varje gång hur trött jag är på kvällen efteråt. :) Idag var det extra roligt då många gamla kunder kom tillbaka och sa hej samt köpte nya varor. Det är sånt som alltid är extra roligt! Då får man feedback på att folk tycker om det man gör och det är verkligen guld värt.


Jag tycker det är barnsligt roligt att lägga upp mina grejer fint på marknadsståndet. Såhär såg mitt stånd ut i förmiddags strax innan marknaden började.




Tänkte visa er lite modeller på de kläder jag syr är i.

 Såhär ser den vanligaste modellen av t-shirtar ut som jag syr. Om man inte gillar raglanärm kan man självklart beställa med vanliga ärmar, med bandkantingen eller andra detaljer som man själv vill ha
 Oftast ser mina myddbyxor ut såhär. Det finns även möjlighet att beställa med fickor för en kostnad på 30 kr.
 Det här är en av klänningsmodellerna jag har. Denna modell är en singoalla som självklart går att få med långa ärmar som då har resår vid ärmslut precis som halsrigningen. Även den kortärmade singoallan kan jag göra resår vid ärmslut.
 Här är den vanligaste modellen på långärmad som jag syr. Man kan även få ärmslutet med bandkantning eller mudd. Självklart kan jag även göra raglanskärning på långärmade tröjor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar