onsdag 14 november 2012

Snart marknadsdags!

Jag ber om ursäkt att det är så tyst i bloggen och på Facebook men det är så att just nu har jag praktik i skolan vilket innebär att jag har heldagar i en klass samtidigt som jag har diverse skolarbeten som jag gör samtidigt så jag har inte riktigt haft tiden att uppdatera er på bloggen. Detta ber jag självklart om ursäkt för.

Jaf planerar även inför ett par julmarknader. Den första är nu den 25/11 i Gnesta. Jag hoppas att jag får se er där!

Nytt i sortimentet för i år, bortsett från några nya designer på kläder, är halskragar som jag har i två storlekar. En för ålder ca 1-3 år och en för 4 år och uppåt. Jätte varm och gosig nu när det är lite kallare ute (även om det inte var så kallt i Stockholm idag). Finns för tillfället i lila och svart men fler färger kommer! De kostar 65 kr/st och går att beställa via mail fjantdesign@gmail.com. Jag kommer även ha med mig ett antal av dem till marknaderna nu i jul.

 Här ser ni hur halskragen ser ut. Den knäpps med kardborre bakpå.

Här ser ni en del av den högen med mössor och annat som ska med på julens marknader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar