fredag 14 december 2012

Marknader avklarade nu står julklappstillverkning på schemat

Jag vill börja med att tacka alla som kom till alla mina marknader nu i jul. Jag har haft jätte roligt och träffat många trevliga människor som värmt mig med ord nu när det varit så kallt. Jag tycker det är så otroligt roligt att träffa er, mina kunder, på riktigt och inte bara via mail. Här nedan kan ni se hur mitt stånd såg ut på Stortorpsparken den 8 december samt Torekällberget den 9 december.



Jag efterlyser även även en kvinna som köpte en klänning till sitt barnbarns barn på Torekällbergets julmarknad. Om du eller någon av dina släktingar läser detta kontakta mig gärna på fjantdesign@gmail.com

Jag hoppas att jag hinner arbeta med min nya sida samt webshop under julledigheten så hörhoppningsvis ser sidan ut annorlunda ut efter julledigheten. Om jag inte hinner blogga något mer innan jul önskar jag er alla en riktigt God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar