onsdag 26 december 2012

Tomten har kommit och snart gått.

I vår familj firar vi jul i dagarna 3 och har gjort det de senaste åren. Julafton har jag och mina älsklingar för sig själva, på juldagen kommer min sida av familjen på besök och på annandagen kommer makens sida av familjen. Så idag har vi fullt upp med att städa undan det sista från gårdagen och ställa fram mat och dylikt inför dagens besök.

I år har granen varit laddad med mjuka presenter från mig. Jag har dock haft lite fullt upp med skola och marknader så de sista stygnen syddes igår, en timme innan gästerna anlände. Självklart var jag ju tvungen att testa nya mönster varav ett jag ritat helt själv från scratch i sista minuten.


Här är min julsingoalla och förhoppningsvis kan ni få se en bild med den på senare
 Det här linnet fick min kära bonusmamma som gillar djurtryck.
 Min pappa fick denna. Han såg trollet använda sin robot t-shirt i somras och önskade sig en då och nu till jul fick han äntligen den.
Min kära mor fick en singoalla tröja med lite kortare ärmar. Jag kommer nog sy en med kortare ärmar till mig själv i mellandagarna med för det var också snyggt fast på ett annat sätt :)

Vill avsluta detta inlägg med att önska er alla en trevlig fortsättning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar