lördag 24 mars 2012

Födelsedagen kommit och gått

Nu i veckan som var fyllde jag år och sytokig som jag är så önskade jag mig mest syrelaterade saker. Jag fick två underbara böcker som innehåller både en del mönster samt tips om mönsterkonstruktion och annat smått och gått som kan vara nyttigt för både nybörjare som en som vill lära sig mer. Jag anser ju att man inte kan bli mätt på kunskap :)


Av min underbara make fick jag en bra förvaringsväska för mina sysaker som jag både kan använda hemma samt använda att transportera min sysaker till de syträffar jag går till. Jag har inte testat men jag tror tom att jag får plats med en av symaskinerna i den då den är stabil med hårdbotten. Kommer definitivt testa att ha min babylock i den då jag inte har ett hårt skal att bära den i. Den finns att köpa på Jula om någon skulle bli intresserad av att köpa en likadan.
Sist men inte minst fick jag 500 kr i presentkort på Lilandlo samt lite pengar så när jag bestämt vilka tyger jag ska beställa så kommer det självklart komma upp här också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar