fredag 30 mars 2012

Hemligt paket och födelsedagspengar

Som ni minns så fyllde jag år nyss och fick då presentkort på Liandlo att handla tyger för (tack underbara mamma). Dessa tyger har nu anlänt och jag passade även på att köpa deras hemliga tygpaket som låg ute till försäljning i samma veva och jag blev glatt överraskad. Det hemliga tygpaketet är tygerna till höger och alla förutom racerbilar är jersey och består av minst 1m, racerbilarna är i velour och är ca en halvmeter. Racerbilarna var nog det enda som inte riktigt föll mig i smaken så jag får se om jag säljer det vidare eller hittar på något roligt med det. Tyger med fåglarna på vänster är till mig och ska bli en vår/sommar klänning till mig är tanken. Om trollet har tur blir det något över så han också kan få något plagg i det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar