måndag 26 mars 2012

Snart dags för sylan/syträff igen

Vi är mitt uppe i att planera nästa sylan/syträff nu. Skoj! Den kommer vara den 15 april och förhoppningsvis kan vi sitta från 10 till 20 som vi gjorde förra gången.
Om du själv bor i Sthlms området eller känner någon nnan syintresserad som bor i Sthlms området kan du tipsa dem om FB-gruppen Sytokiga tokholmare  där de kan ansöka om medlemskap om ni/de vill komma på våra syträffar.
Det lutar åt att den kommer hållas i lokalen nära mig vilket jag tycker är skönt för då slipper jag släpa mina maskiner så långt :) Fast så länge jag får sy är jag mer än nöjd :)

1 kommentar:

  1. Hej, kul att du tittade förbi min blogg! Tack så jätte mycket för inbjudan till er syträff! Tyvärr lite för långt att åka för mig dock, bor i gbg. Men tack igen för inspirationen, den smittar av sig hela vägen till västkusten :)

    SvaraRadera