fredag 9 mars 2012

Ta itu med halvfärdiga projekt

Igår var en ganska produktiv dag. Jag var ledig från skolan så jag passade på att sy lite mellan skolarbetena och gos med trollet. Sydde klart 1 av 2 bodys som legat halvfärdiga här hemma några veckor nu, har bara sista bandkantningen kvar på den andra så det kan nog bli klart i helgen hoppas jag. Sen sydde jag klart thightsen från sylanet och bandkantade den ena tröjan. Skälet till att jag enbart bandkantade ena bodyn och tröjan är för att jag kommer använda mig av annan färg på trådarna så jag var produktiv och gjorde klart alla kläderna som skulle sys med brun tråd. Insåg dock försent att jag inte hade stramat åt tillräckligt på tröjan jag sydde men det är tur det bara är sonen som ska ha tröjan :)




Saknas bara tryckknappar men det kommer under dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar