tisdag 29 maj 2012

Nya band!

Igår kom det nya band som jag hade beställt för att göra nappband. Jag har tidigare haft satinband till napphållare, men då min son tuggar på sin nappband så nötar han bort trycket. Detta har jag kommit fram till inte kan vara något nyttigt så jag har varit tvungen att ändra om till att enbart sälja vävda band. Om ni är intresserad av ett speciellt tryck som t.ex. Thomas tåget, Hello Kitty eller liknande kan jag självklart beställa in det för er, jag kommer dock sluta ha satinband i lager hemma.

Här kommer lite bilder på mina nya band. Skriv gärna ett mail till fjantdesign@gmail.com om ni vill beställa ett nappband.


1 kommentar:

  1. får man lov att fråga hur du syr dina napphållare hade tänkt att sy en til min första dotter men hittar inte beskrivning någonstans. har du banden dubbla eller?
    hoppas du vill hjälpa mig.
    tack på förhand

    SvaraRadera