måndag 28 maj 2012

Nya visitkort

Nu har mina visitkort från Vistaprint kommit. Jag hade trott att den gröna bakgrundsfärgen skulle vara mer tydlig grön men jag är nöjd med dem ändå. Så ni som nu är jag redo för marknader! Det går bra att göra hål i dem med hålslagare och då skriva pris samt storlek bakpå.
Om man nappar på vistaprints specialerbjudande (som jag gjorde) kostar inte heller korten så mycket. Tog deras långsamma frakt alternativ men de var framme på mindre än två veckor ändå så jag är jätte nöjd! Kommer definitivt beställa där ifrån igen.


Nu sitter jag bara spänt och väntar på mina nya namnlappar från 3exter så kan jag börja sy inför sensommarens marknad. Känner att det är bra att börja i tid så jag inte sitter där i sista minuten som flera gjort innan samt att jag måste ju tömma tyglagret lite för att kunna  köpa nya tyger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar