tisdag 8 maj 2012

Premiär idag!

Ni kanske undrar varför det varit så tyst på bloggen den senaste tiden. Detta är för att jag dels skrivit en hemtentamen men framför allt för att jag samtidigt har jobbat in i det sista med söderspexets föreställning "Mordet på Flemingsbergexpressen" där jag och två till har jobbat med kostym.

Ikväll har då denna föreställning premiär och det kommer vara föreställningar veckan ut. Men efter denna vecka komma jag igen få tillbaka min fritid samt ha tid att vara en bra mamma. Med andra ord kommer jag då få lite mera tid för sömnad och kommer uppdatera bloggen med mina alster lite oftare igen :)

Måste få visa en bild på Floras klänning som är våran stolthet i kostym. Det enda större plagg som vi sytt och designat helt själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar