fredag 18 maj 2012

Nya tyger

Nu i veckan så kom det lite nya tyger, varav några har jag spanat på ett par veckor men bara väntat på att ekonomin skulle låta mig köpa dem.

Favoriterna var de 3 tygerna jag väntat på som är i underbart mjuk bambujersey och mönstret består av fina retroblommor skapat av allas våran underbara Linda Kling. När Malin alias Frk Rosetts fina grodtyg såldes till rabatterat pris kunde jag inte låta bli att köpa lite av detta med.

Har redan hunnit klippa i det underbara bambutyget och det var underbart att skära i det! Jag vill bara ha baambutyger nu efter att ha fått känns på detta! Sen att det andas på sommaren och håller värmen på vintern samt är bättre för naturen är ju bara ytterliggare plus! :)

Så om ni vill ha kläder till era små i framför allt retrotygerna gäller det att beställa snarast då jag redan har två beställningar i detta så det kommer gå åt fort! :)

1 kommentar: