fredag 2 december 2011

Besök hos MT

Igår var jag och lilla älsklingen på Mjukatygers/kamelont designss lager i Tumba. Gud vilket underbart lager med tyger. Jag skulle nog kunna varit där hela dagen och rullat runt bland alla dessa underbara tyger. Var därför för att köpa tyg till klänningen jag ska sy till min syster så nu har jag köpt tyg till både min och min syster klänning. I helgen hade jag tänkt sy så mycket som jag orkar/hinner så om jag har tur så blir båda klänningarna klara i helgen.

Idag funderar jag på att åka in till Moonkids sale som de har i Stockholm. Dels för att kanske hitta något i julklapp till Ludwigs kusiner men kanske även för att hitta några mysiga heldressar/OP's till Ludwig som jag inte vågar mig på at sy samt eventuellt några bodys om de är billiga/snygga.
Jag har lite svårt att förstå att det är december redan. Vart är snön? Men, men det sjunker väl in så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar