lördag 31 december 2011

Nytt år, nya möjligheter

Idag är sista dagen på 2011 och detta år har varit händelserikt för mig på många sätt. Jag och maken har under året firat vårat första år som gifta med mest lyckliga stunder ihop. Jag har börjat sy igen och då framförallt kläder och enstaka acccessoarer och det har varit otroligt roligt, intressant och lärorikt. Jag kom in på lärarprogrammet med start 23 januari 2012. Men det absolut bästa som hänt mig och antagligen större delen av min familj var ankomsten av vårat lilla bustroll.

Under 2012 hoppas jag på dels ett ännu bättre år med min älskade make och son, och gärna ett litet syskon i magen åtminstone innnan året är slut. Att inskolningen på förskolan går bra för trollet. Att jag trivs bra i skolan. Att jag kommer börja sälja av mina kläder och accessoarer på en hobbynivå.
Mitt största mål under 2012 kommer nog dock vara att börja träna mer, inte direkt för att jag måste men för att jag vet att jag mår så mycket bättre då. Som mammalediga har träningen tyvärr varit lidande till följd av att familjen och framförallt sonen kommit först, detta år blir mitt år! :)

2 kommentarer:

  1. Lycka till med allt, vännen. Jag känner också på mig att 2012 kommer innebära positiva saker för min del.

    SvaraRadera
  2. Tack! Hoppas vi bägge två har rätt då! :)

    SvaraRadera