tisdag 13 december 2011

Testar mig på ett par hängselbyxor

Just nu så sitter jag och ska försöka mig på ett par hängselbyxor till min lilla älskling. Mönstret kommer vara från Ottobre 6/2007 men jag har inte bestämt än om jag ska göra om och lägga mudd i slutet eller inte. Det bestämmer jag nog när alla delar förutom bandkantningen nertill är gjord.

Jag inser lite att jag hittar på nya projekt delvis för jag drar mig för att göra applikationer (fast det kanske inte alls är så svårt som jag inbillar mig att det är) som jag hade tänkt ha på mössor till julklappar i år. Usch måste verkligen ta tag i det i veckan så jag inte sitter i sista minuten med alla julklapparna.

I varje fall så hoppas jag de här hängselbyxorna blir bra i modellen då de inte blir glipor med bar hud med hängselbyxor om trollet har vanliga tröjor/t-shirtar på sig. Får ta och fortsätta jobba med dem nu då trollet sover sött i sängen än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar