onsdag 7 december 2011

Nattsömn och klänningar

Har nu kommit en bit på klänningarna till mig och min syster. De var väldigt stora i storleken om man går utfter deras mått, bara lite stora om man utgår efter sin egentliga storlek. Så jag passar ganska bra i min systers klänning medans min har jag fått minska ganska rejält och då jag var lite feg i minskningen har jag fått minska den hela 3 gånger men nu börjar den likna något och jag har insett jag orkar inte tjafsa om att den kanske ska vara smalare. Jag får helt enkelt vara nöjd med att jag gjort en klänning själv :)

Sen lite goda nyheter, trollet har nu sovit hela två nätter i rad utan att vilja ha mat. Jag vågar hoppas lite på att det ska hålla sig men man vet ju aldrig. Annars "pratas" det mycket hemma, tycker nästan ha låter som Harry Potter när han pratar med ormar ibland :) Sen har trollet visat för sin pappa att jag kan visst stå själv fast det är lite läskigt än. Jag och maken tror att han kanske kan gå innan sin 1 års dag, vi får se om lite mer än en månad helt enkelt :)

Annars är jag just nu jätte nervös hela tiden i förväntan inför morgondagen då jag får besked om jag kommer in på min utbildningen eller inte. Håll tummarna åt mig nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar